onsdag 13 november 2019

Träning artros på Cantor

1 månad av 16 veckor 🚣‍♀️🏋️‍♀️💪avklarad, 2 pass/vecka i program anpassat av fysioterspeut. Idag drog jag upp från 15-22.5 i den här mojängen, och jag gillar ju när det känns att jag tar i.
Nu blir det uppehåll tills opererande ögonläkaren säger det är ok igen att börja träna.
Pratade med fysioterapeuten idag om framtid och hör av mig så snart jag vet mer...
En kvinna hade snart slut på sin tid här och rekommenderade henne Nordic Wellnes på Mimmi Ekholms plats. Det är blandade åldrar där och även gruppträning. Ett riktigt trevligt gym. Bara komma och gå när man vill med sitt passerkort. Har uppehåll därifrån nu medan jag går på Cantor..
Jobbar du för Attendo och tar autogiro där på Nordic har du 30 % på avgiften sedan begär du ut betalningarna och skickar in för friskvårdsbidraget, dessutom.
Har tränat 2 år på Nordic Wellnes och vi får se när jag är klar med träning och ögonoperationer hur jag gör då. Men det är viktigt jag fortsätter träna för den begynnande artros som finns i kroppen och mest i höften. Men känner även av handleder, händer, fötter, tår, nacke och nackrygg samt i vänster käke mm. Den sista veckan har det känts som inflammation och varit sjukskriven en vecka.
Det här varit svårt att få en utredning men får se nu sedan jag kontaktat min husläkare i brev istället om vi kan kolla upp även det. Ortopeden hänvisade tillbaka till Luthagens hvc på den egen remiss jag lämnade in...
Det närmar sig nu 19/11-19 opereras jag. Det ska bli så spännande att se om synen kan bli något bättre. Har fullt förtroende för min opererade läkare.
#nordicwellness #nordicwellnessluthagen #cantor #artros #gym #träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan