måndag 19 november 2012

Namnsdag och internationella mansdagen ©

Denna fina fick jag av vännen Irja...så kul att få...tack goa du för det....
Många grattis har jag fått och .....i morse...Stannar upp "ELISABETH" idag...en dag där många i släkten hade namnsdag. Farmor till barnen. svägerskor, flickebarnen i släkten, pappas fru...i en den tiden blev det grattis hit och dit, lite av vem hinner först..:)) livet förändras...på olika sätt och alla är inte med oss längre...men idag finns de alla i mina tankar......
...i lördags fyllde min älskling år och det väntar något spännande när jag kommer upp till Umeå...tar nattbussen i morgon...och taxikurir fram till bussen, enkelt billigt och bra...rabatter för inflyttade....ska bli så skönt att träffas igen...och få vara där en tid igen...helt klart en tid i förändring.....
Hur många har noterat att det faktiskt är internationella mansdagen idag...lika viktgig den som den för oss kvinnor att fira...mer om den dagen här under länk till Wikipedia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan