onsdag 7 november 2012

3 laserbehandlingen....©

 Bilder på väg till Laserkliniken. Uppsala slott i bakgrunden ovan och Laserkliniken rakt fram i bild vid Fyrisån nedan...
....så var det gjort igen...samma prosedur...gröna skyddsglasögon på och sedan kyler de vart område där stråt ska tas och bränner med laser...det var inte många strån kvar nu...och som sagt det biter inte på ljushåriga eller grå strån...hon sa vi får se om du behöver någon mer behandling nu. Isåfall får du höra av dig och hon tyckte det hade lyckats bra. De ljusa strån eller fjun som hon sa är så fina och knappt synbara..hon var nöjd och jag är jättenöjd...Lite känner man av lukten av brännt hår under behandlingen...men nu är det gjort. Så allt som allt kostade det mig 3 behandlingar. först 500 kr, andra gången 300 kr och denna gång 200 kr. En epilering på salong La Femme i Övik gick på 200 kr sista gången jag var där för ca 4 år sedan.

Rrekommenderar dig varmt Laserkliniken i Uppsala.
Vi var också in på Hairmony i fredags och de fick stayla och mig ryckte de ögonbrynen på även denna gång. Klippning kostar 320 och ögonbryn kostar 150.
Första behandlingen "Laser ett bra alternativ"
Andra behandlingen "Laser nr 2"
Träffade min hyresvärd i em också...hon väntar med försälningen av huset...ingen visning...men planerna om framtiden forsätter och idag blåser det medvind....ler....
Var rädd om er och varandra...medan ni har varandra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan