måndag 3 juni 2024

Förlänga synpunktstid FK avslag LIVRÄNTA

Oromenad idag utmed värdsätra promenaden, så fint, aldrig gått där förrut.

Gjort klart synpunkter till FK info om att avslå min LIVRÄNTA, som jag skickat in, med journal astma ssk, mejl när chef nekade oss testning, av covid 19 i mars 20. Mejl när hon nekade mig företagshälsovård som rehab kordinatorn på vc då efterfrågade. Sms där jag bad om få bli testad, med hänvisning från ssk på infektion då 200413. Där någon utan underskrift på handling skickat till fel boende inom vårdföretaget, i chefs namn och någon skrivit VET EJ på 3 viktiga frågor om läget då. Journaler på vc och 1177 journal som hänvisar till att chef skulle bedöma om behov vård fanns, med påpekanden och hänvisning i mejl där jag tog upp det men inget gjordes från chef.

En graf på venöst blodgas under de här åren...230328 18%, och 240324 46%, det 18% var när jag rasade ihop hemma efter blodförlust efter gummiband släppte, efter gummibandsslingring....osv 

Och min nya dr som säger alderles för kort tid hinna skriva utifrån deras svarstid 240611. Så FK ändrade svarstid till 240625 då läkartid var 240617....

å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan