torsdag 10 november 2022

Samtal med FK och doktor idag och facket igår...

FACKET igår...

Bra samtal, är så rädd det ska bli fel...
Men vi ska prata med chef först om handling till FK jag inte varit delaktig I....

FK!!!!!!!
Pratat med fk 

Om att jag undrar vad krävs av mig...
De menar att det inte är bestående...

Jag frågar då, men bara mitt synhandikapp med syn vänster 20% och höger 40% med synfältsbortfall är ju bestående som ögonläkaren skrivit bara det...hon svarade inget på det bara att så har de bedömt det.

Info om chefs brister...
Om handlingarna som skrivits...att jag inte varit delaktig ...om min chef som ringt mig 2 ggr I år 13/1, 4/5....och sedan jag sökte trygghetspension ringde hon 10/10.

Och hon sa försök få chef ändra i intyget tillsammans med dig, info då om att facket ska hjälpa mig med det...och att dr ringer i em om trygghetspensionen...

Fk info
Att mina utredningar är klara

Man kan ringa in begära anstånd om omprövning inom 2 mån...

Info om - OM jag blir antagen för KBT kan det först ta 24 v varav 12 intensiva..om de anser jag kommer kunna få det...

Hon fick mina läkardatum framåt..

LÄKARSAMTAL 

Facket har mejlat möte chef 1 dec i em.

Samtal dr...om trygghetspensionen..
Vi inväntar möte chef...utredningarna...om vi hinner anstånd...om inte ny ansökan...
Dr sa verkar lika svårt få igenom det nu i trygghetspensionen som medan bara sjukersättningen fanns...
Idag när dr ringde hörde han hur jobbigt jag har det, när jag inte kan andas riktigt...rosslar, hostar och är slemmig..
Nu ska vi inte prata längre, du ska vila sa han

En liten kvällspromenad i hamnen..
Fullmåne i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan