lördag 19 november 2022

DAG 938 som sjuk, ont över hjärttrakten igen och bröstryggen- Jurist hjälp för avslaget trygghetspension, kanske...

 938 dagar sedan jag blev sjuk idag.

Igår väntade jag hela dagen på att lungmottagningen skulle ringa upp då jag var så sjuk i torsdags men de ringde inte upp..

Igår fick jag svar  den jurist jag har kontakt med via juristförsäkringen jag har via facket kanske kanske kan hjälpa mig med trygghetspensionen som FK avslog. Jag kunde skicka in avslaget först skulle de titta på det..så får vi se...

OM det går göra något.




Biter i kinderna, vattenpölarna frusna, och blåser småspik idag ...

En prommenad, in på några innergårdar, stigar, och vid havet riktning Forsmark -  är det en hägring där ute till havs...bild ovan från havet.

På kvällen kom första snön, men bara lite puder.....
Fick sådant tryck över bröstet ikväll. Nästan som när jag fick åka i 220108 med ambulans. Det liksom nöp till. Pulsen drog iväg upp mot 90 ett tag trots att jag låg ned och vilade. Syresättningen gick upp mot 96. Men så sjönk det alkt eftersom tillbaka till sin normala nivå. I bilder ovan och nedan är det ju ok.
Det höll på ca 1.5 timme.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan