måndag 11 april 2022

Yrsel......igen....nu -17 kg


 Vad less vc ska vara på mig...fått skriva i 1177 idag...

"Till min dr"

Varit förkyld I 2 v som nu givit med sig.

Sista veckan har jag kännt av yrsel, när jag lägger mig, vänder mig i sängen, igår 220410 hade mannen och jag promenerat till affären. Vi går ut därifrån och han får fånga upp mig i ett yrselanfall. Lutar jag huvud nefåt eller åt sidan, eller bakåt kommer yrsel. Vaknat i natt med som lätt "kramp" inne i hjärnan, väldig obehagligt.

Morgon är bubblet, lätt tryck över bröst/ rygg åter där petikadvätskan ligger, yrsel. Bltr 124/84 puls 59 syre 92."//

Vad är det som händer nu.....😥🤔

POSITIVT DÅ...-17 KG

Jag gick upp från 70 kg till 85 de första 3 mån av covid, mars-juni 20 och ytterligare 5 kg fram till akuta galloperationen aug 21. Genom den ändring av kost jag började med efter op, och som jag skrivit om här I bloggen går vikten ned sedan dess....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan