fredag 29 april 2022

C 19 här...KARANTÄNBORG

 

Frissan Catarina fixat mig idag 
KARANTÄNBORG 😥
Ove testat positivt trots dos 4...snabbtestet reagerade direkt..då är du mitt i sa ssk på 1177...
Jag räknas åxå som positiv då jag har hosta snuva och andningsbesvär, får ta symbicort och asetylsystein..var det därför jag blev så dålig???? Jag har bara 3 och  de har börjat löpa ut...Nej vilk inte bli sjuk igen....😥
Ove säger ssk I 1177 sa att när hans test visade på en gång så är han nog mitt i...
1000 ggr mer virus behövs än med ett pcr test för positivt...
Men.....
Man kan ju se forsränning och annat kul på UNT...
Så det blir inget SKVALBORG, KVALBORG, VALBORG, FINALBORG utan INGEBORG... Champagnefrukost och sillunch, men ingen champangegallop, och mösspåtagning..
#valborguppsala #valborguppsala2022
Och Rehabkordinatorn i samtal idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan