lördag 23 april 2022

Mental Fatigue & Keds & yrsel

Mental Fatigue test, poäng idag ovan. Nedan ett av flera test. APP
Nedan KEDS TEST
Gjort testerna igen för att se, hur ligger jag till nu. Det ser helt oförändrat ut.

Varit väldigt yr sista veckorna. Skrev i 1177 om det för över 1 vecka sedan. Blir yr när jag lutar ned huvudet, vöndet huvudet uppåt, när jag vände mig i sängen. Igår kväll här i stugan, var det så obehagligt lite som ett litet ep anfall....som det blir lite kramp i huvudet...

De har inte återkopplat...Det är som jag försvinner en kort sekund....🤔

LÄNKAR 

Yrsel  YRSEL - Capio

Tecken på utbrändhet 

TIA INTERNETMEDICIN 

EP ANFALL-tror jag inte på

Så jobbigt jag fick med andningen ikväll, fick ta 2 extra puffar symbicort och 1 asetylsystein efter jag sovit på em....Det tog någon timme innan jag kunde sluta hosta och börja andas ordentligt igen....

Så jävla less jag är på allt...att måsta leva så här.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan