onsdag 24 juli 2024

Träffade dr inför omprövning livränta igår

Träffade dr igår inför omprövning av Livränta...

Arbetsskada sviter av covid 19.

Dr tittade igenom mina handlingar...avslag Livränta, att Afa drog tillbaka arbetsdkadan de beviljade maj 23.

Tid för omprövning jag med stöd av facklig la vi önskan om 3 månAnders anstånd, då läkaren är ny, träffat mig 1 gång 240617 och inte hinner gå igenom 4.5 år av journaler. De veviljade anstånd till 20 sept....Dvs 20 dagar...

Dr vill att jag formulerar en anledning till omprövning och gärna hänvisning i journaler, frågade jag om det kan vara en fördel...men skriv kortfattat sa han...

Det finns inget om utredningarna  lungor hjärta.i avslaget..mycket slem och astma liknande med låg syresättning och perikadvätska i hjärtsäcken som bedömts kronisk perikardit och mycket annat .trots utredningsjournaler...de hade i beslutet och istället vägt in mina handikapp ögon, 12 ögonop sedan födseln, hörselskada sedan födseln...utgått från sjukersättningens läkarutlåtande. De hade även med att jag mådde bättre. Jag mådde inget bättre, jag blev utförsäkrad och fick gå tillbaka till jobbet med feber, hjärtrusning, yrsel som troligt var proppar när ddimer ( ett prov där man ser proppar på väg) tills jag till slut fick en djup ventrobos nov 20, blev sjuk 200314. Vi var flera som blev sjuka men nekades vård...

Jag trodde de skulle utgå från AFAs beviljade arbetsskada maj 23.

Afa har hundratals handlingar ...alla journaler under 4 år...alla mejl mm där vi försökte ett vållande men Afa godtog inte...AG tycker inte de gjort något fel...

Fk mina handikapp har  inget med covidsmittan, arbetsskadan att göra...

Det fanns en fysioterapeut där på nya vc som hade 50% att jobba med sådant här... och kunde vara till stöd.

Även kränkning mot ag försökte vi med...Det sopades under mattan av  AG...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan