tisdag 22 augusti 2023

Skulle ha lagts in idag...

 Skulle ha lagts in idag, men en så trevlig syrra ringde tidigt på morgonen och berättade de hade platsbrist...Jag fick komma in och bli inskriven och åka hem....men 16 mil fram och åter...och komma tillbaka I morgon för min 12 ögonoperation....

Jag kunde komma till 08 i morgon åxå, 230823, och bli inskriven då, förberedas och sedan få op som nr 2 kl 10, så jag valde det...Det känns bra att få det gjort nu...

Bilder på ögonen idag...



Idag var jag ännu röd i utslaget som slog upp på mitt bröst efter getingssticket jag fick i lillfingret i lördags...och sedan blossade detta upp och på det började magen rinna och jag kräktes gånger flera..
Jag skrev om detta som hänt efter getingsticket till min vc men de har inte brytt sig om att återkoppla, jag skrev i söndags...bild nedan, utslaget idag...
Jag får kanske fråga om det i morgon efter jag opererats ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan