lördag 1 juli 2023

Videomöte med AG....& SKYDDAD YRKESTITTEL F.O.M IDAG.


Men vad händer, är det stor inre stress igår 230630 inför mötet AG, fack och mig, som gör att feber kommer...och trycket stiger...Har normalt lågt bltr.....

Jag vet ju via facket att AG fick handling av facket jag fick av AFA, för synpunkter. AG fick den av facket 26/6, och i samtal fack AG efter 3 år och 3 mån som sjuk i sviterna av covid säger AG till chef...att jag hade lite snuva.....

Men herre gud...Hon har ju alla sjukintyg, koden U09.9....Hon vet ju....vad är detta......och 2 ggr fick facket understryka det gått igenom...de hade godkänt arbetsskadan/sjukdomen...

MEN VAD ÄR DETTA....VAD HANDLAR DET OM....SNUVA I 3 ÅR..

TALA OM KRÄNKNING...= Mitt sätt att se...

Den 7/7 ska vi ses och titta på den biten...tur jag har handlingar kvar från min tid som AO/ SO.....och samlat på lite av varje...

Så tar AG upp om vållande och facket sa det kan de ta utan mig...Jag ska inte behöva konfronteras med det åxå.

AG sa det var färdig ifyllt, och facket sa då kan du skicka över det till dem. Fack skulle sända över det till mig sedan...AG skulle bara mejla över....men inget kom under dagen igår...??????....hm.....

Nu slipper jag möten till i höst 20/9 nästa gång....


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

1/7 kan alla vi USK:or ansöka om skyddad yrkestittel...✔️

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Ska bli intressant se hur de bedömer nu....med hopplock av flera utbildningar över åren..komvux, USK med psykiatri-inriktning..lite olika kompleteringar....och arbetsbetyg från olika arbetsgivare i landet...

Spännande..kommer de godkänna....

HÄR SÖKER MAN & INFO HOS SOCIALSTYRELSEN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan