fredag 28 juli 2023

Men jisses även idag är bltr högt - beställt föräldrarnas hjärtjournaler

 Men vad är detta....vad händer...

idag har jag beställt ut mina avlidna  föräldrars journaler....På deras hjärtbesvär...

Kort: mor hade kroniskt förmaksflimmer mm, far bypasop mm...

Något är inte ok med mig...

Har skickat över mina mätningar t.o.m idag till SSK inför måndag från april.

Kl 07.09 vid uppvaknandet idag.
Kl 07.20 ovan, i vila ännu.
Kl 07.45 i vila ovan
Kl 12.12 i vila efter lunch ovan
Kl 15.04 nedan, efter promenad och fika i vila ca 10 min.
 
På kvällen kl efter liten prommenad och stått en timme och titta på paraden lnför poker runt i Öregrund var blodtrycket se nedan...

ALLTSÅ IDAG HELA DAGEN HÖGT BLODTRYCK, SÅ HAR DET ALDRIG VARIT FÖRRUT.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan