tisdag 25 juli 2023

Ser över ny ansökan trygghetspension..


Har nu börjat se över och omforma tidigare ansökan inför trygghetspension när KBT tinnitus är klar i början av september.

Tänkte sammanställa och överlämna min bilaga till dr inför...

Och arbetsskadan gick ju igenom till vissa delar...och AFA väntar på chefs bedömning efter ragit del av vissa handlingar.....

Idag var jag lös i magen igen....och bltr lite högt igen i vila...

I fredags kontaktade region chefen mig efter min kränkningsanmälan till HR...hen vill titta närmare på den, men cheferna är på semester och även den ombudsman som stöttar mig i den här processen...

Det är deprimerande åter läsa hur illa allt varit...och blev med mig...och vad jag nu har att leva vidare med.

Jag hade gamla ansökan till trygghetspension kvar så mejlade över den till mig själv så jag kan fila på den nu och framåt...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan