söndag 26 februari 2023

Hjälp oss uppmärksamma Long Covid Awareness Month


 Den 13/3-20, kom jag hem från jobbet efter ett kvällspass i vården..
Det är nu snart 3 år sedan mitt liv förändrades på alla plan, av covid..
Och vi är många som ännu lever med sviterna....

Från covidföreningen här: 

"Hjälp oss uppmärksamma Long Covid Awareness Month


"Ni som har möjlighet får gärna komma till manifestationen Vem saknas? den 15 mars kl. 11.30-12.30 på Sergels torg i Stockholm. Där uppmärksammar vi alla de som inte tillfrisknat efter en covid-19-infektion. Se till att anmäla dig till vårt facebookevent för att få uppdateringar. Sprid det gärna till vänner och familj, och bjud in de i din närhet som du tror kan komma.

Vi kommer att använda oss av budskapen #vemsaknas #jagsaknas #postcovid #longcovidawareness #recognition #research #remedy"//...

Mer på Svenska covidföreningens sida HÄR 

För dig som vill veta mer om POST COVID läkare till läkare delar sitt kunnande HÄR 

Föreningen, ja alla vi förbereder inför manifestationen.....se mer i länk ovan...
Jag har försökt sammanfatta min resa genom 3 år.....och alla som orkar har börjat göra skyltar inför...så här blev min....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan