onsdag 22 februari 2023

Besök på VC idag - FB säger det strider mot deras comynityregler

 Detta inlägg nedan stängde FB av i kväll

citat

🌸En kulinarisk måltid på IKEA efter en heldag för oss i Uppsala idag🌸 

Tandläkare och till vc läkare, som tittat över all medicinering. HUD bad vc läkare titta närmare på en knöl på min rygg som kliar så in i 17. Knölen nere i huden ligger i det område Ackis konstaterade: "hudsjukdom" 2012, som tidigare Sundsvall hade felbedömt i mitten på 00. Salvor har inte hjälpt genom åren, det har kliat lika förbannat iaf...och klådan har blivit vätte under covid och all stress det fört med sig...Jag har inte orkat ta tag i det i allt annat som varit, men nu efter samtal med HUD blev det av...Jag har ju kännt den....

Juni 21 testade HUD Ackis Ovixan igen men nej..Så skrev HUD ut Demovat när husläkaren ringde i måndags...och bad vc läkaren titta...

Så nu BLIR DET remiss till Ackis för vidare koll av knölen på ryggen..det kliar och svider, så jag skulle vilja gräva ut det som är där....🤔...och ju mer man kliar ju värre blir det...


Dr fick se bilder på de stora knölarna 4x7 cm Priori Medico op bort 2018 och bedömde då som godartad Lipom...den på armen hade jag haft sedan 95, och den på benet i 10 år....

Tillhörde en annan vc då 2018...bytte vc 2 ggr under våren 20 innan den vc jag har nu tog hand om mig i covidsymtomen..det är tur Uppsala har flera att välja på....

Så nu får vi se...🤔🌸

Se bild från 2018 nedan 


Och i kommentar skrev jag citat 

Bild från innan op 2018

https://lakartidningen.se/klinik-och-vetenskap-1/artiklar-1/klinisk-oversikt/2014/09/fetthaltiga-mjukdelstumorer-i-rorelseapparaten-ofta-godartade/

//Slut citat 

Då får jag detta ...




Ja vad ska man säga, först stängde de av bloggen i jan 20 när jag skrev om min 10 ögonoperation....

Sedan detta ovan de tycker det är naket, det är det INTE, DET ÄR MITT HÖGRA BEN OCH MIN VÄNSTRA ARM INNAN DE OP BORT LIPOM...men hot hat  trakasserier både mot en själv och andra är ok, får man till svar det inte strider mot deras regler. Nu är jag avstängd i 24 h..
Vidare besök på vc så får vi se om jag får ett herpesutbrott igen inom någon månad, då ska jag höra av mig så får vi sätta in Vaciclovir x1 i 1 år sk skovbehandling 

Så kom nyss en ursäkt från FB..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan