måndag 29 augusti 2022

TRYGGHETSPENSION / 6 dagar sedan Moderna

TRYGGHETSPENSION

Läkare fyller i blankett 7800

Sökande blankett 3030

Då har jag varit till läkare idag och vi förbereder ansökan om trygghetspension.

Jag har slipat lite på mitt material till ansökan, och reviderat det igen idag. 

Dr har sin större blankett, att sammanställa...

Så IMORGON ÅKER ANSÖKAN IN.

Hoppas hoppas nu den går igenom.

Sjukskriven nu till 221122.

Skickade intyget med brev denna gång. Det har sin orsak.


6 dagar sedan jag fick 💉💉💉💉 av denna gång Moderna.

Lite ont i armen är allt jag känt, ingen temp, lite trött....MEN NEJ INGET SPECIELLT DENNA GÅNG.

De 3 första blev jag så dålig, hög feber och efter ca 4 v skenar blodtrycket 

DOS 1 Pfizer 

DOS 2 Pfizer 

DOS 3 Pfizer 

DOS 4 Moderna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan