tisdag 23 augusti 2022

DOS 4 COVID VACCIN - SISTA PSYKOLOGBESÖK

 💉💉💉💉 fått ta den 4 på sjukhuset denna gång - ingen info från jobbet om dos 4 till mig som sjukskriven...väntat....

Fick dos 3 9/12-21...Det är sent sa de....

Hädanefter ska jag ringa nr jag fick för nästa dos 5...om 4 mån...då jag blivit riskgrupp av sviterna av covid....

Nu får vi se, blir jag lika dålig av Moderna som av de 3 pfizer jag fått tidigare.....



Så nu får vi följa hur jag kommer reagera på Moderna

Anamnes

Hälsodeklaration

Hälsodeklaration utan anmärkning

Prioriteringsgrupp

Riskgrupp

Bedömning

Lämplig för vaccination

Diagnos & åtgärdskod

U119-Kontakt för vaccination mot covid-19-Huvuddiagnos
DT030-Vaccination (i)-Åtgärd
J07BX03-Vaccin mot covid-19


Spikevax



Även varit till Psykologen idag 

Han har gjort bedömningen nu och tror inte jag behöver  komma tillbaka , att jag hanterar saken bra

..

Han skriver citat  " Psykiskt status

God formell och emotionell kontakt. Framkommer inget psykotiskt. Fullt orienterad. Neutral sinnesstämning.

Åtgärder

Behandling

Arbetat med känslomässig bearbetning. Förefaller lugnare och mindre upptagen vid oförrätter. Patienten menar att hon nått en större acceptans för det som hon varit med om. Framkommer idag ingen överdriven oro, ingen depression. Gör ingen fortsatt planering, men patienten är välkommen att ta ny kontakt vid behov.

Planering

Åter vid behov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan