onsdag 3 oktober 2012

40 år 40 hits © Tomas Ledin Ö-vik 2009


Yes då har jag köpt den då...går här hemma nuuuuu...ja alla dessa rocktåg jag varit på och sett honom genom åren...Östersund och Nyköping som längst...Idag då, var först in på "en av 4 mackar "i jobbet, blev så trevligt bemött av en man där...hade ingen börs med...gick in på väg hem igen...nu går den här hemma.......är nu på Cirkus....
Website Tomas Ledin och Tomas Ledin på fb
Bilder från sista konsertern jag såg honom 2009 i Önrsköldsvik...med härligt folk från Höga Kusten.

 
 
Tack till dig som kopierat mina bilder..innan hårdisken kraschade..alltså helt otroligt...så glad för det...och nu testar jag tipset av samme man att frysa ner den kraschade hårdisken och flytta över det av värde om det går...vi får se...
Tomas Ledin - Håll om mig en sista gång 1997 .....ja....det är en mening...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan