fredag 21 september 2012

Träffar Anita ©

Såååå jättekul att äntligen få träffa Anita och hennes trevlige Berndt. Äntligen blev det av och jag är så glad för det. Ett möte med dem som gav mig så mycket...för livet och om livet. Så roligt att få ta del av Anitas kunnande om svamp och där har jag allt att lära..Vi följdes ut i skogen runt Nyvik på gårdens ägor och konstaterade att kanske har det inte varit så dåligt svampår på flera årtionenden. Väl hemma sedan hade han förberett en citronsaltad lax och vi åt den tillredda svampen vi eller rättare sagt de fann.
Den här dagen betydde så mycket för mig en trevlig samvaro och vi gör så gärna om det...Tack för att ni kom och förgyllde vår dag.

Anita och Berndt ovan ..
Linkilsbäcken på kortet ovan och nedan...


Ladan vid "Linkilen" ja det är som att komma till en annan tid här..Anita, Bettan och Berndt..
Untaför "kanadensaren" står denna så speciella stol...

1 kommentar:

  1. jag håller med dig...så bra att vi äntligen fick träffas. Jag har hela tiden känt att ett möte med dig skulle klaffa....fråga mig inte varför...intuition kanske. En dag att minnas och jag hoppas det blir många fler...kram till er båda...
    Anita <3

    SvaraRadera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan