fredag 7 september 2012

Kay:s insprirationsbrev nr 18 ©

Mer för oss som vill utvecklas!!!!!
Äntligen är han tillbaka med sina inspirationsbrev och denna gång om
ORSAK OCH VERKAN (mer under länk)
Citat " Genom att ändra mitt sätt att tänka kan jag ändra mitt liv. All förändring börjar med mina tankar. Till varje tanke är kopplat en känsla. En viss tanke jag tänker orsakar en viss känsla i mig. Tanken är "orsaken" och känslan är "verkan". En annan tanke jag tänker orsakar en helt annan känsla.
Jag kan alltid välja att ändra mina tankar. Det är bara på tankens nivå jag kan göra val."// slut citat

Alla samlade inspirationsbrev HÄR UNDER LÄNK
Website: Kay Pollak
Ja ett nyttigt sätt att titta på oss själva...rekommenderas varmt till dig som ännu inte tagit del av hans sätt att förmedla personlig utveckling.
Har hans böcker " Att välja glädje" och  "Att växa genom möten"  i min ägo, som jag så gärna återvänder till och varit på föreläsning med honom i Härnösand. Mer om DVD kurser och annat under länken till hemsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan