onsdag 20 juni 2012

Kay...helt fantastisk ©

Nu kommer min ledstjärna Kay Pollak med ny inspriration för oss som vill utvecklas.

Bild från hans sida på fb.
Den nya hemsidan
Du kan också gilla honom på facebook och adda som vän och få mer kunskaper.
Lyssna till honom på youtube kan du nu också.....
Hans hemsida Kay Pollak
...och inspirationsbrev...
Det väcker många tankar och får oss att tänka om och förändra oss själva...Jag vill utvecklas, vill du...Det är ju bara mig själv jag kan förändra...
Kays böcker ATT VÄLJA GLÄDJE och ATT VÄXA GENOM MÖTEN...finns i min ägo, böcker jag återvänder till....
Flera filmer och vem minns inte SÅ SOM I HIMMELEN
Gabriellas sång därifrån nedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan