tisdag 19 juni 2012

Ord för dagen av Carol Rush ©

TILL EN VÄN
Du är samtliga färger på livets palett och när något känns fel vänder du det rätt.
 Du kan sången och texten i all min musik och för mig är du alltid speciell och unik.
 Du har blivit en vän jag kan lita på den som gärna är kvar när de andra vill gå.
Jag önskar dig enbart lycka i livet och ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig att alltid ska Du vara vännen för mig.
av
Carol Rush

Den första två meningarna kom till min mobil i kväll från "någon " för mig så speciell. Som följt mig genom år men som nu finns i mitt liv på ett helt annat sätt.
Tack för att du finns och funnits för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan