fredag 17 februari 2012

Lycklig ©


 Tänk nu ligger allt där, flytten med bil bokad av min älskade son, om två veckor är jag Uppsala bo. Han kommer upp med sin kära sambo upp från Uppsala och hämtar ned mig.
Ja det måste vara en mening med allt... på 48 h låg jobb och bostad där....blev av med min lägenhet i Övik, veckan som gick och har sålt bort nästan alla mina möbler. Ja vad har de för värden, döda ting. För mig ligger värden i annat i livet, att uppleva, må gott, känna sig lycklig i själ och hjärta....och mitt i allt det, får jag uppleva så trevliga timmar på en restaurang som ledde till...några dagars ledighet från nästa fredag...och något som väntar mig.....
Allt är nu klart bara finlir kvar här i Övik. Fått hjälp av tjejkompis med alla transporter här av allt till tippen...
6 arbetsdagar kvar, 4 till veckan och två efter..ler..de sista dagarna här...ja är så förväntansfull ....sedan blir det närmare...mycket närmare....känns så bra nu....lycklig....
Tänk att något som var så svårt i början av denna bloggs start idag känns som....helt fantastiskt....åhhhh.....YES!!!!!!!!!!!!!
I dag säger jag, det bästa som någonsin kunnat hända mig hände, men strävan är nu den bästa tiden i livet någonsin...så om 14 dagar dimper jag ner i något helt nytt på alla sätt...
...och vad skulle jag gort utan min son och hans sambo, min goa tjejkompis och.....
Låten nedan med Lena Philipsson spelas ofta på RIX nu..kommer nog följa mig vidare ur denna tid....
LALEH "Live Tomorrow"
...och i.o.m. förändringen i mitt liv får bloggen en annan riktning, det privata blir nu ...privat...ler...

1 kommentar:

  1. Är så glad för din skull att allt ordnat sig så bra
    och kan tänka mig du är lycklig
    kram

    SvaraRadera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan