söndag 12 februari 2012

Ord för dagen av okänd & mig ©

♫♥☼*~♥♫~♫♥♫~♫♥☼*~♥♫~♫♥☼*~♫♥☼
Slösa din tid på den människa som slösar sin tid på Dig ♥
Slösa din kärlek på den människa som slösar kärlek på dig ♥
Spara dina tårar för de människor som får dig att gråta om och om igen, utan medkänsla för dig, de är inte värda det.
Le mot människor som får dig att le.
Lita på dem som är värda att lita på.
Slösa din tid på de som uppskattar det, och kom ihåg att varje människa har ansvar för sin egen lycka...välj de människor nära DIG som får dig att må BRA..

♫♥☼*~♥♫~♫♥♫~♫♥☼*~♥♫~♫♥☼*~♫♥☼
Ord från logg på fb som jag gjorde om... citat // Bettan Lindmark
ja och mitt mål nu ,är den bästa tiden i mitt liv någonsin.....i alla sammanhang...ja... jag är på väg ♥♥

1 kommentar:

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan