söndag 5 februari 2012

Kurs i healing ©

En intensiv dag i att testa på healing, tänker inte gå in på de olika sätten men det tar mycket energi. Vi pratade om de positiva och negativa krafterna som finns i vår värld och hur förhålla sig till det negativa. Hur tiden framåt kommer att förändra världen och hur långt efter Sverige är i detta kunnande och forskning i detta. Allt i detta handlar om att hjälpa sina medmänniskor. Vi pratade också om den violetta flamman, som gavs till oss via Saint Germain  och för er som känner begreppet, vet vad som åsyftas.
Vilar i kvällen efter en lärorik dag i upplevelser. Jag tänker att allt föll på plats jobb och del i villa, så snabbt 48 h, det måste vara en mening med det…helt otroligt. Jo känner det finns en annan mening också….ler…
2 ggr återstår av kursen, fick en ny uppgift, får se om jag gör den och skickar upp den till Akashia Center men då jag ska flytta till Uppsala i början av mars, ja det är en mycket trevlig och givande kurs. Jag får söka nya vägar i utveckling där i Uppsala…ja ett spännande liv väntar…

...och...
Melodifestivalen i går och grattis till Loreen "Euphoria". bäst tycker jag och Dead by April "Mystery" de var rätt häftiga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan