söndag 5 maj 2024

Så jobbigt med MYCKET SLEM....& info i LITCovid

Blodtryck 240503 ovan...

Den dag vi planerade begravning för fina svärmor...När vi skulle åka hem var jag så slut...Jag var så trött så det var nära till att somna medan jag gick...

Igår var jag så trött och slut...för övertrött för att somna på dagen, men efter middag kom så mycket slem...tror jag höll på mer än en timme för att få upp slem....och jag kan säga det kom....känns som flera dl...Under den 1.5 Tim...och jag fick byta kläder och duscha....

Småkärlssjuka mm omnämns I dr Lisas bok Postcovidlotteriet...tänker på allt som drabbat mig, lungor med allt mer slem, kroniskt perikardit, proppar/ dvt....

Men jag ser nu fram emot 8/5, när jag ska träffa en ny läkare på nya vc ...hoppas, hoppas de nu kan hjälpa mig....

Känner av svaghet i musklerna idag med...så slut jag var igår...Efter flera omgångar med huffar, bricanyl, symbicort, asetylsystein, Bisolvon mm

LIT Covid : https://www.ncbi.nlm.nih.gov/research/coronavirus/
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan