tisdag 12 september 2023

BAKSLAG eller...

Är det ytterligare ett bakslag tro...

Igår 230911 när jag skrivit klart sista sammanställningen för kbt tinnitus så blev jag så yr...Efter några timmar..bltr steg trots att jag vilade, bild ovan...

I lördags var vi in till Uppsala och tittade på kulturnatten, med flera stopp för vila...Kan detta med yrseln nu vara ett bakslag..? Så här var det länge sedan jag blev i yrseln...

Tog kontakt med audionomen som ordnade möjligheten till tinnitus kbt, för att höra, kanske ett nytt audiogram då jag fått nytt ljud som sjosande åxå på höger sedan en tid.

För en vecka sedan önskade jag om möjligt, kan jag få ta ett nytt rast test för mjölkprotein då jag vet att det var konstaterat 99...eftersom jag reagerat med kräkning och lös mage..om inte geting...Kan det visa sig igen att jag reagerar på mjölkprodukter.....skrev i 1177...då jag skulle ta ett prov för geting...men de har inte svarat...Jag glömde ta upp det, i samtalet med doktor...

Positivt då...Vi fick lägenheten vi hade budat på i Uppsala, så vi återvänder dit 1/11...

Jag är bara så orolig för min ekonomi.. utförsäkrad 2020..tillbaka och kämpade med alla post covid symtom i 4 mån, tills jag gickbtotalt in i väggen feb 21...Sedan dess har jag levat i ständig oro för ekonomi. Vi ska söka om trygghetspensionen när min kbt tinnitus är klar..men AG måste gå in och ändra den plan hon skrivit om mig utan mig till FK, en av anledningarna till avslaget, förurmtom att kbt och lungutredningen inte var klar...

När kbt är klar ska jag boka en tid hos dr på vc för att skriva en ny ansökan om trygghetspension/sjukersättning...

Nu gick ju även arbetsskadan igenom i maj 23 till vissa delar...En arbetsskada AG inte erkänner....och facket som jag skrivit förrut är med mig i det här....

Har ännu inte hört något om vad AFA beslutat i vållandeprövningen..

Så vi inväntar det..för vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan