lördag 14 januari 2023

PAPPA HADE FYLLT 90 ÅR IDAG OM HAN INTE DRABBATS AV CANCER....dag 1036 sedan jag blev sjuk i covid

Pappas födelsedag och hade han inte drabbats av cancer i gallringen och fått vara frisk hade han fyllt 90 år idag. Tände ljus för honom i morse....

Bild nedan, pappa 20 år, samma år han träffade mamma som då var 15...
Det sista kortet jag tog på pqppa nedan. Pappa lämnade oss 15 juli 14...Det är så mycket jag skulle vilja prata med dig om pappa ❤️.......

Dag 1036 idag sedan jag blev sjuk....Det har varit några dagar med slemmig hosta...och i natt vaknade jag av att hjärtat rusade igen...men jag orkade inte kliva upp och mäta puls, bltr och syre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan