tisdag 31 januari 2023

11 första dagarna av KBT - OK..av 24 veckors behandling

 

Jag har nu gjort de första 11 dagarna av de 24 veckorna i KBT för tinnitus ....bedömts av psykologen, fick beröm, i de dagliga dagböcker, sammanfattning...övningar jag ska göra 2 ggr per dag. Ska skatta vart pass 7 dagar i veckan ggr 2 per dag, där hen leder mig via en ljudfil...och 1 övning där jag ska notera allt om hur jag sover, vilar dag och natt, om jag vaknar osv..
F.o.m igår är det nu 3 delar per dag 2 st olika 2ggr per dag ..och 1 hur jag sover och vilar...allt ska dokumenteras...i 1177 i programmet där...
Vid saker jag stöter på  kan jag skriva direkt till psykologen...så svarar hen när han har tid...

Testade syret idag, det låg på 90.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan