fredag 27 januari 2023

3 år sedan facbook stoppade bloggen på grund av detta inlägg

 Länk till FB där jag berättar samma sak om min 10 ögonoperation och att jag nu ska börja jobba  HÄR 

Här inlägget i bloggen FB blockerade och tyckte det stred mot deras polesy: " Återbesök på Akademiska 3 veckor efter....

http://solenhavetochvagorna.blogspot.com/2020/01/aterbesok-pa-akadrmiska-3-v-efter.html?m=0

Försökt så många gånger få veta, varför får jag inte dela bloggen, är det så stötande med ett synhandikapp för FB..vad kan jag göra för att den ska bli delningsbar...men möts av tystnad.....men hot hat och trakasserier av människor ser de inget fel I. Vet inte hur många sådana elaka kommentarer jag anmält mot andra, de inte ser är fel..ej heller tycker de att får man sin profil kapad och någon startar en ny profil i ditt namn ....och många vänner anmäler så ser de inget fel I det heller.... 

Men min oskyldiga blogg, att födas som prematurbarn, med ett synhandikapp är enligt fb stötande...

De 3 sista åren från mars 20 har bloggen mest handlat om livet med postcovid 

Uppdateras....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan