måndag 6 juni 2022

Hjärtat rusar - efter 1 månad omsmittad & Sveriges nationaldag

 

Igår gick vi 2 av 5 stationer  på " hittaut" - första prommisen på hittautuppsala igår...6941 steg blev det...
Förra året fanns inte samma ork som tidigare år...
Så nu får vi se...🙂....blir det nya bakslag...🤔

Roligt, när vi kom hem sedan kom en granne i huset mitt över och gav oss en tomatplanta.

Så vaknar jag kl 03.40 idag på nationaldagen av hur hjärtat rusar, jag hör tinnitus/ pulsen i örat hur hjärtat jobbar....funderar vad är det nu? Det har gått en månad sedan omsmittan av covid 220430, när det gått ca 1 mån av covidsprutorna kom rusande blodtryck. Om jag tänker tillbaka var det nog ganska lika vid första covidsmittan att hjärtat började rusa...Det finns nog här i bloggen sedan mars 20....
Tog inte bltr, puls och syresättning direkt men det var inget speciellt, när jag mätte efter några minuter..som vanligt  syresättning 91, bltr och puls ok då, och jag hörde åxå pulsen i örat hade gått ned. Väldigt obehagligt var det.
Första stationen för i år, i hittaut igår...i bild.

Idag vår nationaldag...forts följer...  

Uppdateras


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan