fredag 24 juni 2022

🇦🇽 TREVLIG MIDSOMMAR 🇦🇽

🇦🇽 TREVLIG MIDSOMMAR 🇦🇽 till alla bloggens läsare

Ove bygger ny brygga i stugan. Jag hjälpt till klippa lite vass med sekatör, men det mästa tog Ove med lien.
Bild ovan tidig morgon 03.43 🇫🇮 tid på 🇦🇽 24/6 misomnarafton i år 2022, då är midsommaraftonen här, enligt de traditioner som alltid varit här...

Jag har vaknat 3 gånger i natt, sista gången 03.44 av en 7 helsikes sendrag i benen...klart jag oroas, vad är det nu....då jag haft 2 dvt, den sista av covid i nov 20.

TRYGGHETSPENSION
RÖSTADES IGENOM 220621

BUDGETEN GICK IGENOM 220622, så nu höjs pensionerna för de sämst ställda med 1000 kr...eller 800 kr efter skatt..
Sååååå nu hoppas jag att trygghetspensionen går igenom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan