måndag 8 februari 2021

Utslag efter stress...dag 330


 





Fullt med svidande torra utslag på kroppen efter en helg full med stress på jobbet...på armar  ben  rygg, ansikte, och i håret kliar det åxå...det är inte OK...när jag egentligen inte ska jobba 100% med mitt utmattningssyndrom och desutom jobba kort...med restsymtom som kommer och går, har så ont i kroppen, i ryggen och händer, då jag dessutom fått diagnos artros I händerna och tidigare i höften, jag inte kännt av under denna långa tid, men igår, så ont.....
Fler som får så här, svidande kliande utslag efter covid symtom, dag 330 idag ....
#utmattningssyndrom #mentslfatigue #stress #stressutslag #covid #covi̇d19 #hjärdimma #svenskacovidföreningen #trötthetssyndrom  #covidsymtoms #redtcovidsymtom
Somnade en stund på em...efter promenad....hög puls när jag vaknade,  och syresättningen lite låg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan