onsdag 3 februari 2021

DAG 325// Mental trötthet/ utmattningssyndrom efter c19 och FK

Som jag förstått har utmattningssyndromet blivit sämre.

Jag är så trött och slut nu...Min herpes som ligger latent var sista tabletten i söndags...och jag var så trött I helgen.

Igår kväll somnade jag vid tvn...

Jag vill bara sova och är så trött. 

Det tar på den situation som är på jobbet nu...vi får se...Jag borde sjukskriva mig...men jag vill avvakta till jag fått vaccin dos nr 2 den 10/2-21 av Pfizer Bihotech C19.

Brev kom från det senaste läkarundersökningen med svar på cancerproverna....cancermarkörerna var således godartade. Inväntar svar på provet på herpes och cellprov.
Svar i 1177 i kväll : herpes simplex virus typ 2 DNA,"

Det är ingen någonsin som tagit prov på det. Jag har bara fått antiviral medicin....Jag funderar var det bältros igen som jag hade 12/8-20 eller herpes då det satt i ljumsken på samma sida som bältros då.....

Jag fick hem journalerna från hela min c19 tid igår med posten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan