söndag 14 februari 2021

ALLA ❤ DAG 2021

En dag där vi varit ute med mina barnbarn, Maxx, Fabian, Isabella och lille ofödde......som kommer vilken dag som helst ....
Alla 4 barnbarnen fick sitt choklad hjärta idag, Maxx, Fabbis, Bellis, och Astrid.  Både Fabbis och Astrid har tappat tänder i veckan. Astrid skickade bild till mormor....och Fabbis till Fammo..dvs jag...så de tandlösa små grynen finns i bild på instagram med Bellis som leker ute i snön, där bara fammo får ta på vantarna. Hon blir 2 i juli.
#nymokärlek Bild från resan till Edingburgh 190902..vi har gått igenom cancer & långtidscovid tillsammans, jag ❤❤❤ och mitt livs kärlek Ove ❤❤❤

Blommor jag fick och Ove❤ fick...och mitt alldeles lilla egna hjärta men något gott...
Ligger på sängen här i vårt hem i Tuna backar och tar igen mig då jag fått ta extra puffar symbicort för andningen idag och tagit asetylsystein, jag inte behövt...är det Pfizer c19 vaccinet som triggar andningsbesvären och slemmet nu i 2 dagar...
Ove❤ är i köket och förbereder sin variant av pilgrimsmusslor och kräftstjärtar med färsk pasta.
Oves ❤ pasta med kräftstjärtar i en fantastiskt god krämig sås med vin och pilgrimsmusslor
Alla ❤ hjärtans bakelser från Vilmas café i Uppsala, bild nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan