fredag 20 september 2019

Dagen efter Koloskopi

💐Önskar er en trevlig helg 🥂 alla fina❤
Efter den enorma smärta som kom i går kväll på jobbet, efter undersökningen och ingreppet i onsdags, fick jag åka hem tidigare igår. Jag försökte jobba tiden ut till 21, men det blev helt omöjligt då jag kräktes av smärtan och blev helt slut. Alvedon vände och kom upp igen.
Dr på Uppsala kirurgi kontaktade mig idag och sa det är ovanligt det som drabbade mig så här.
 Kände i morse hur öm nagen var, bubblig och jag kände mig svag och lite yr....så ligger här på soffan med filten över mig och somnar av och till.
Sov på saken som morfar brukade säga, när man inte vet hur man ska göra...och beslutade mig i morse, det blev ingen arbetshelg, sjukskrev mig i helgen.
Det blir för jobbigt för kroppen med dubbelpass och kommer värken tillbaka och jag måste gå hem igen, ställer det till det för mina kollegor....så....Det blir vila och vänja magen återgå till normalt, försiktigt...Jag var nog för optimistisk då dr sa "Du kan äta som vanligt"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan