måndag 26 augusti 2013

Värdegrundsinspiratör..©

Ja, så har vi fått gå en fortsatt utbilning i värdegrundsledare/inspiratör.. en helt fantastisk dag som började med Christer Olsson som förläste under förmiddagen, själv kom jag lite sent då jag hade tid hos kuratorn på syncentralen...så jag missade tyvärr ca 45 min i början...
Här http://www.christerolssongroup.se/
"Jag älskar dig till 80 procent och resten har jag bestämt mig för att acceptera"
"Du läcker vad du tänker"
"Du vet mer än vad du vet"
"utveckling eller avveckling"
citat  ovan från dagen..
Filmer med Christer HÄR under länk
Christers bok "Vart är du på väg – och vill du dit?"
Dagen fortsatte efter lunch med temat "Värdegrund och makt" av en härligt inspirerande Marianne Winkvist.Vetenskaplig handledare inom FoU Äldre
(anställd av Uppsala Universitet) Henne fick vi lyssna till vid förra träffen också...så inspirerande.

Rekommenderas varmt att uppleva...jag kände mig helt lyrisk efteråt.. full av inspiration...tänk vilken förmån vi har att få delta i en sådan här dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan