måndag 5 augusti 2013

Uppsala - Stockholm - Skarholmen ©

Lite bilder från gamla stan i Stockholm åter igen, där jag också fann en rockbutik "Rock Town" jag gärna återvänder till.. Kul att få gå med en utstockholmare och titta och höra på det som upplevts och finns...sedan upplevelsen av manifestationen "För barns behov och rätt till båda sina föräldrar" kommer i eget inlägg under länk...och vidare sedan hem med tåget till Uppsala och se var min buss 20 ändstation tog vägen...den jag börjar på i ena ändan...Skarholmen....
De fyra bilderna nedan är från gamla stan först Mårten Trotsigs Gränd, nedan, den trängsta av dem alla.

 Västerlånggatan ovan
 Engelen ett trevligt ställe...ovan
Gamla Nygatan, jag och gamla hus...så fint...
 Stockholm Pride pågick också denna dag, men detta var en grupp som gick genom Drottninggatan och sjöng om Hare Krishna
Strora såpbubblor i Kungsträdgården...och denna dag pågick också Stockholm Cruising...där jag hade vänner som var ...En tur till Hötorget också och Hötorgshallen för en gid turkisk hamburgare...kryddig och god..mmmm
Bilder från Skarholmen nedan...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan