måndag 8 juli 2024

AVSLAG X 2

 Den 2/7 kom avslaget på Livränta, och i förhandsbeslutet av avslå lägger man fokus på psykisk ohälsa och mina medfödda handikapp och att de kvarstående covidsymtomen inte är arbetsskada..

I natt kom att AFA gör lika...

Pratat med afa senare idag...Idag då även de avslutar den redan beviljade arbetsskadan då fk avslog och inte kunde ta hänsyn till min dr som inte hinner gå igenom 4 år av journaler på 8 dagar inkluderat midsommarhelgen. Alltså de borde skämmas på fk, hur ska en läkare kunna hinna det, när det är första gången vi träffas och inte lärt känna mig ännu....men väntat de avslog...

Mitt ligger där hos AFA och väntar Nu....och viktigt du överklagar sa de, inte söker nytt då försvinner allt ....så kontaktat vc i text om tid idag...

GIck igenom avslagsunderlaget....Mitt i pappersbunten ligger chef egen plan om mig IGEN...inte det hon fick rätta till med hjälp av facket var med....

Det verkar som de valt i journalerna...inget om koden u099....post covid..

Och jag vet ju att I överklagan granskar de bara sig själva....och de fel de själva begått.

En av mina vänner nämnde hen fått info av sitt fack att FK avslår 90% av alla Livränteansökningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan