fredag 20 januari 2012

Helg, redo... mm ©

Det märkliga ljuset på jobbet idag får symbolisera...där livet är just nu...Den gamla tiden har brunnit ut..veken tände och släkte sig själv, men slocknade till slut....och stearinet rann ner...
Ja känner nu att jag börjar bli hel..jag mår gott....det finns flera anledningar till det...;) Det har aldrig förr i livet känts så bra..nej nu känner jag att jag har framtidstro.och jag känner nu att ja...varför inte...Jag har fått sortera nu och idag vet jag också vilka kvalitéer en man ska ha, för att locka mig...har det helt klart för mig nu...
Ska packa i helgen och lite färg i håret...sedan får vi se vad den här resan för med sig, åker på onsdag och blir där till måndag..ler...Blir nog intressant på flera sätt kan jag tro....känns lite pirrigt och förväntsfullt...ler...
Pratat med sonen i kväll om vad som väntar och hans svägerska tycket jag ska köpa deras insats så de kan köpa sin hästgård...haha...de är för roliga...ska kolla hur utbbudet på lägenheter ser ut också i helgen.
Magen har varit i olag i några dagar och jag har beslutat mig inrikta mig på mjölkproteinfri kost och lite mer hälsosamt, får se hur det går.
Brorsan ringde idag och hade ett förslag på en lite försenad födelsedagspresent till pappa som vi går ihop om vi syskon...blir bra det.
Bilden nedan är från kl 5 i morse och min promenad ner till resecentrum...en hel del snö att röja för de som jobbar i denna tidiga morgon. I kväll kom än mer snö...less på vinter nu...VVVIIILLL HA VÅÅÅÅR NU ;) Vill åka utomlands och vill ha förändring...ler...
Vi firade en kollega i dag också som fyller år. Hon älskar tulpaner och fick en stor bukett.
Om allt går enligt planrna kommer barnens pappa i morgon och jag kan färdigställa kursuppgiften och länma den vidare. Det är han vi väntar på nu. Måste öva lite på de övningar vi fick också i helgen.
Ja tänk vad livet är härligt nu...känns så bra...mår gott...;) och mycket framtidstro och förväntningar..
Nu blir det "Skavlan"...var rädd om er och varandra...
Från blogen om min "Utrensning och mjölkproteinöverkänslighet"
Celiakiförbundet - Hör finner du recept, info och även kort att ta med när du reser om överkänslighet.
Svenska Celiakiförbundet på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan