fredag 18 oktober 2024

Enköpings Lasarett igår 241017

 Kirrurgimottagningen, då är det beslutat och tittat över...pratat med dr och narkosläkare....Kan bli flera op..

Äntligen ska jag få hjälp...inväntar tid för op ...

ÄNTLIGEN - blodkärl som brister ska op....En följd av blodtunnande jag ska äta livet ut av propp av covid...Det har blivit grad VI av hemirojder...

I mars 23 rasade jag ihop hemma efter en stor blodförlust..hade inte min man varit hemma hade jag kanske inte levat idag...tror jag var på andra sidan och vände...min man kallade på ambulans när jag rasade ihop...När de kom kunde de inte mäta bltr och puls...kom och gick i medvetande...När jag kom in hade jag ett venöst blodgas på 18% trots syrgas I 8 mil...och fick 2 påsar blod.

Var in för stor blödning med i våras, och nu i aug med ambulans igen ...då remitterade akutläkaren Enköping de är duktiga där sa han...

De var lite osäkra med tanke på vätskan i hjärtsäcken...men narkosläkaren bedömde kommer gå bra...Vi tar hand om dig här...

En trygg narkosläkare....som kollade av tidigare op aug 21 när gallan på allt blev inflamerad...hon läste vad narkosläkaren skrivit den gången...och hur jag mått under den op...

Och den här gången är det dagkirrurgi...så jag litar fullständigt på dem....

Så äntligen ska jag få hjälp...

Är så glad❤️‍🩹

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan