måndag 22 maj 2023

Som sagt Arbetsskadan gick igenom...och...

 Som sagt arbetsskadan gick igenom, och är mitt uppe i att samla ihop material........

Innan helgen kom 119 kvitton på besök hos vården...

Jag säger till Ove, det är fan sanslöst inte klokt, alla dessa besök bara för att det inte fanns skyddsutrustning på jobbet, ibland flera gånger i veckan. Jag som Innan covid sällan var sjuk...Alla kvitton ovan och nedan i bild..har även ringt regionen för att höra då jag inte ser något från hörcentralen, där både psykolog, kurator, audionom varit i kontakt med...och sistnämnda skrev remiss till hörsel och balansmottagningen..
Skrivit ut alla lönespecar, och utbetalningar från fk så AFA ska kunna se skillnad, även har jag begärt ut sjuk och olycksfallsförsäkrinens utbetalning. Och Alectas 10% som inte AG betalar ut efter dag 190..
Även bett banken om utskrift på allt jag betalat till regionen Innan frikort...
En massa olika andra utskrifter och handlingar 
Uppdateras orkar inte skriva mer i kväll...
Även ringt AF idag för att uppdatera min plats hos dem i väntan på om något händer mig, typ blir utförsäkrad, blir av med jobbet....så denna gång ville de ha in sista läkarintyget.

Jag gjorde ju en op av hemorojder i mars och 27/3 fick jag åka ambulans in till Ackis när jag rasade ihop här hemma...
Och i kväll BLÖDDE DET IGEN, men.vi kylde och får nog ringa Uppsala kirurgi i mirgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan