tisdag 12 mars 2013

Vinst...©

För några veckor sedan vann jag presentkort på H&H..i stegtävlingen på jobbet...nu idag när vi hade slutdragning vann jag 1000 kr till på samma butiq..jag som varit på väg och handla för mitt presentkort och tänkt nej jag ska vänta det kommer säkert en vinst tlll...och....;)) H&H blev utsedd till Umeås föregagare 2012 på Umeågalan och hade 25 års jubileum det året......men jag tycker inte jag är förtjänt av det...det finns andra som varit mer flitiga..så i morgon blir det en tur till butiqen...
Mitt lag vann från jobbet, av tre, vi blev allt som allt på 19:e plats....(34.7 mil) på motionsplatsen.se
Vann gjorde: 1. Monterosa 53.4 mil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan