tisdag 17 juni 2014

Healer utbilning

Då har jag varit och träffat Eva som utbildar och certifierar healers....jag har tänkt så länge att jag ska gå den här utbilningen...och nu ska det bli av den 18-19 oktober. Blir en träffa till i september också...den ser jag verkligen fram emot....
Healing kan du både få i rummet och på distans...
Så du som vill känna på healing i rummet eller på distans.....kontakta mig isf på lissi_e@hotmail.com
Den här boken köpte jag av Eva....Eric Pearl - Väck din inre healer...
Rekommenderar Eva varmt till dig...hon kunde berätta saker om mig hon inte visste innan...om mina sjukdomar...sorg...och att jag fått kontakt med en kärlek som inte var avslutad...det är 35 år sedan vi hade kontakt, och jag berättade för henne att vi hade hittat åt varandra igen....som vänner..ja fb är fantastiskt..så vi får se... ;)
Evas Healing: http://www.evashealing.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan